Punkt Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Oddziału NFZ zostaje przeniesiony na al. IX Wieków Kielc 2a w Kielcach
W Punkcie Obsługi Klienta al. IX Wieków Kielc 2a w Kielcach można:
- Wyrobić EUROPEJSKĄ KARTĘ UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO (EKUZ) - dokument w postaci plastikowej karty, który potwierdza prawo do udzielania świadczeń koniecznych z medycznego punktu widzenia, udzielanych w krajach UNII EROPEJSKIEJ i obszaru płatniczego EFTA na zasadach obowiązujących w państwie pobytu
- Złożyć WNIOSEK NA LECZENIE UZDROWISKOWE oraz uzyskać wszelkie informacje dotyczące leczenia sanatorium
- Potwierdzić ZLECENIE NA WYROBY MEDYCZNE
- Założyć i potwierdzić PROFIL ZAUFANY
Czynny w dni robocze:
- poniedziałek w godz. 8:30 - 17:00
- wtorek - piątek w godz. 8:30 - 16:00
Telefoniczna Informacja Pacjenta dla całej Polski: 800 - 190 - 590
Zobacz: www.nfz-kielce.pl